Friday, January 8, 2010

selamat tinggal sandakan

setelah hampir 3 1/2 tahun kami sekeluarga akan meninggalkan sandakan dan akan kembali ke semenanjung malaysia. saya pula akan bertugas di palembang indonesia. banyak kenangan manis sepanjang menetap di sabah sejak julai 2006. terima kasih kepada teman-teman yang banyak memberi sokongan dan bantuan kepada kami sekeluarga. kasih-sayang anda tidak akan kami lupakan. bak kata orang - PULAU PANDAN JAUH KE TENGAH, GUNUNG DAIK BERCABANG TIGA, HANCUR BADAN DIKANDUNG TANAH, BUDI BAIK DIKENANG JUGA. terima kasih semua. SABAH BAGUS BA !!!

4 comments:

scha syahirah said...

helow ... anduk bha ... kesian nye ... hahaha ... akak nie ! how are u ??? ayah tau tak mama bagi syukri beli mainan yang harganya : rm 200 ... tapi syuk janji dapat top 3 ... heheh akak ermmm , insyaallah !

your daughter ,

eira

Kembara Insan said...

kalau Eira dapat no 1, bapak janji bagi Laptop baru, senang chating dari Indo nanti

hu hu hu..

ZAINAL ZAKARIAH said...

era,

ayah dah tau dah tentang tu. yang penting fokus, UPSR tak lama lagi. good luck to u ... you can honey

Abd.Rahim Mahmud said...

Pengalaman bekerja di bawah En.Zainal cukup bermakna bagi diri saya walaupun jarang En.Zainal mengajar saya tentang ilmu perkilangan tetapi beliau banyak mengajar saya tentang disiplin kerja , mutu kerja , perancangan pengurusan , dan yang penting PDCA.
En.Zainal juga banyak menggalakan saya membaca buku management , pengurusan diri dan pelbagai lagi inilah budaya Ilmu yang perlu disuburkan dalam setiap pengurus.

Saya bagi A untuk Tuan Zainal

Mudah-mudahan kita bertemu lagi.
Selamat bekerja di tempat baru Tuan!

Abd.Rahim Bin Mahmud